עורך דין לליווי הליכי קבלת אזרחות ספרדית-כל השירותים

נוטריון לרוסית

התיקונים האחרונים בקוד האזרחות הספרדי, מאפשרים לישראלים רבים הנמנים על צאצאי מגורשי ספרד, להגיש בקשת זכאות לאזרחות ספרדית. הליכי הזכאות מחייבים את מגישי הבקשות לעמוד בשלושה תנאים מרכזיים: הראשון, הצגת מסמכים היכולים להעיד על זיקה לספרד ו/או קשר משפחתי לצאצאי מגורשי ספרד, השני, עמידה במבחן בשפה הספרדית והתנאי השלישי: עמידה במבחן ידע אודות התרבות הספרדית.

הליך הגשת הבקשה לזכאות מתבצע באמצעות מערכת אלקטרונית המופעלת על ידי שגרירות ספרד בישראל, כאשר מבחני השפה והידע הכללי נערכים על מכון עצמאי המוסמך לצורך כך על ידי השגרירות הספרדית בתל אביב.

ליווי מקצועי של הליכי הזכאות באמצעות עורך דין

תביעת תאונות דרכים

אחת מהדרכים האופטימאליות ביותר לניהול הגשת הבקשה לקבלת אזרחות ספרדית היא באמצעות שירות מקצועי המוצע לכם על ידי עו"ד המתמחה בנושא. שירותיו המקצועיים על עורך דין העוסק ומתמחה בנושא כוללים בין היתר:

  • בירור זכאותכם לקבלת האזרחות בהתאם לכל אחד מהקריטריונים המופיעים בתקנות קוד האזרחות הספרדי- תקנות אלו כוללות גם את תיקוני החוק בנוגע להליכי מימוש הזכאות לצאצאי מגורשי ספרד וגם לאילו מביניכם שאינם נמנים על צאצאי מגורשי ספרד.
  • ייעוץ משפטי לאורך כל שלבי הגשת הבקשה, לרבות, סיוע מקצועי בכל הנוגע לאופן הגשת הבקשה
  • תרגום מסמכים המעידים על הקשר והזיקה שלכם לתרבות הספרדית ו/או לצאצאי מגורשי ספרד –תרגום המסמכים מתבצע על ידי נוטריון
  • ליווי הליכי הבקשה ונקיטת הליכים ופעולות המיועדות לצרכי הוכחת מוצאכם הספרדי

חשוב לדעת: במידה ותעמדו בכל אחד מהקריטריונים הנדרשים לצרכי קבלת האזרחות הספרדית, תדרשו להגיע לספרד לצורך קיום ראיון אישי מול נוטריון מוסמך מטעם ממשלת ספרד. שכירת שירותיו של עורך דין המתמחה בנושא, תאפשר לכם להיערך בהתאם לראיון ובכך תוכלו להגדיל את סיכוייכם לקבלת האזרחות המיוחלת.

לאחר קבלת האזרחות הספרדית, תוכלו לממש את זכותכם לקבלת דרכון אירופאי המאפשר לכם ליהנות בין היתר מניידות חופשית בין מדינות האיחוד האירופי, אפשרות להעתקת מקום מגורים לכל אחת ממדינות האיחוד, אפשרויות תעסוקתיות מגוונות במדינות האיחוד ללא מגבלה, הטבות כספיות המוענקות למחזיקי הדרכון האירופי על ידי מדינות האיחוד השונות והטבות נוספות המוענקות למחזיקי דרכון אירופאי.

אם גם אתם נמנים על צאצאי מגורשי ספרד ובמידה וגם אתם מעוניינים לממש את זכותכם ההיסטורית בדבר קבלת האזרחות הספרדית, אנו ממליצים לכם אחד ואחת מכם לפעול באמצעות עו"ד המתמחה בנושא ובכך להגן על מלוא הזכויות המשפטיות העומדות לרשותכם בהתאם לתקנות החוק החדשות של קוד האזרחות הספרדי.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

אולי יעניין אותכם?