ביטוח תאונות אישיות – כדאי לקרוא את האותיות הקטנות

תסביב אשך

אנשים שמנהלים עסקים עצמאים צריכים לקחת בחשבון דברים שבדרך כלל שכירים בכלל לא צריכים לחשוב עליהם. אחת מהדוגמאות לכך זה הנושא של ביטוח תאונות אישיות, כי אומנם יש הרבה שכירים שיש להם בשיטוח כזה, אך כאשר אדם עצמאי הוא צריך לדאוג גם לנושא הזה לבד. הביטוח הזה חשוב כי הוא נותן מענה בשלושה מקרים שונים:

  • במקרה של תאונה שמונעת מהאדם להגיע לעבודה לזמן מסוים.
  • במקרה של אובדן כושר עבודה.
  • במקרה של מוות כתוצאה מתאונה.

כל המקרים האלה הם מקרים שאיש מאיתנו לא היה רוצה לדמיין, אך הם חלק מהחיים ולכן חשוב יותר לקחת בחשבון את האפשרות של לעשות ביטוח כזה.

כמה צריך להשקיע בביטוחים בכל חודש?

בין אם אתם תוהים האם כדאי לכם לעשות ביטוח תאונות אישיות ובין אם אתם חושבים לעשות ביטוחים אחרים כמו ביטוח מנהלים, ביטוח משכנתא וכדומה, כדאי לבדוק גם כמה זה יעלה לכם. איש לא יכול להרשות לעצמו לשלם מחירים מופקעים על הביטוחים שלו בכל חודש, והאמת היא שזה גם לא נחוץ. היום, כשאפשר לפנות אל מספר חברות שונות ולהשוות מחירים בקלות, אין סיבה לא לעשות את זה.

חברת ביטוח שנותנת מענה בזמן אמת

אחד מהשיקולים שיכולים לסייע במקרה של התלבטות בין מספר חברות ביטוח זו השאלה כמה מהר ניתן יהיה לקבל מענה. חברת ביטוח טובה שכדאי לעשות אצלה ביטוחים שונים זו חברה שיש לה מספיק עובדים וזו חברה שבכל עת יכולה להגיש עזרה. לכן חברת ביטוח גדולה ומוכרת עדיפה על החברות הקטנות שלמעשה אי אפשר לדעת לגביהן הרבה, ולכן מומלץ לבדוק בשבע עיניים איפה עושים ביטוחים שונים.

 

 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

אולי יעניין אותכם?