איך למצוא משרד עורכי דין מצוין לליווי בביצוע עסקאות

משרד עורכי דין

אם אתם ניצבים בפני בעיה משפטית מורכבת או שאתם נדרשים לשלם כספים רבים למקור מסוים, מומלץ שלא תטפלו בנושא ללא ליווי עורך דין. אחרי הכול, עורכי דין בקיאים בהליכים המשפטיים המאפיינים ביצוע עסקאות, ומיומנים בקריאת האותיות הקטנות בחוזים.

משרד עורכי דין מציע ייעוץ אסטרטגי ומיישם מיומנויות טכניות מתוחכמות לפתרון בעיות משפטיות. באופן אידאלי, תוכלו למצוא עורך דין שמוכן לשמש כ"מאמן" המשפטי שלכם ולסייע לכם ללמוד את כל מה שצריך על מנת להבין את הצד המשפטי של העסקים בהם אתם מעורבים.

כיצד למצוא את משרד עורכי הדין הנכון

איתור משרד עורכי דין שמסייע ביעילות לפתרון הבעיה הפרטנית שלכם אינו משימה קלה. אל תצפו למצוא עורך דין טוב פשוט באמצעות חיפוש בגוגל או התרשמות מניסוחים "מפוצצים" של דפי נחיתה. מקורות אלו אינם מציעים מספיק מידע על מנת לסייע לכם לבצע שיפוט חוקי.

הפניות אישיות

גישה טובה יותר היא להתייעץ עם אנשים שמקבלים ייעוץ משפטי בתחומים שלכם. שאלו בעלי עסקים אחרים איזה משרד עורכי דין הם מעסיקים ומה דעתם על הצוות המשפטי שלהם. אם אתם מדברים עם קולגות בתחום שנתקלו בבעיות משפטיות הקשורות לעסקים, רוב הסיכויים שתמצאו מספר משרדים מובילים טובים.

אבל אל תקבלו החלטה לגבי עורכי דין מתאימים אך ורק על בסיס המלצה של מישהו אחר. לאנשים שונים יש תגובות שונות לסגנון ולאישיות של עורכי דין שונים. אל תחליטו להעסיק משרד עורכי דין עד שתפגשו את בעלי המשרד והצוות שהם מעסיקים, ותחליטו שאתם מרגישים נוח לעבוד איתם.

אתר לשכת עורכי הדין

האתר של לשכת עורכי הדין מציע מדריך ייחודי המספק פרופילים מקיפים לכל משרד עורכי דין שרשום בשורות הלשכה, עם מידע שיסייע לכם לבחור את המשרד הנכון.

הפרופילים מספרים לכם על הניסיון של המשרד, על הידע ושיטת גביית שכר הטרחה, ואולי המידע החשוב מכל, על הפילוסופיה הכללית של המשרד בתחום העיסוק במשפט. האתר מפרסם רק את משרדי עורכי הדין הרשומים והפועלים תחת רישיון תקף, והמנהלים מערכת יחסים טובה עם הלשכה.

הפניות עסקיות

בתי עסק גדולים שמנהלים עסקאות רחבות היקף יכולים גם הם לסייע לכם למצוא משרד עורכי דין מצוין שאיתו תוכלו לשתף פעולה. לדוגמא, אם אתם מעוניינים בעורכי דין הבקיאים בחוקי עסקים גדולים, התייעצו עם הבנקאי שלכם, עם רואה החשבון, סוכן הביטוח או מתווך הנדל"ן.

אנשים אלו מקיימים מגיעים תדירים עם עורכי דין המייצגים לקוחות עסקיים, והם נמצאים בעמדה המאפשרת להם לקבל החלטות מושכלות.

שירותי הפניות של עורכי דין

שירותי הפניות של עורכי דין הם מקור מידע נוסף ובעל ערך. עורכי דין נוהגים לשתף ביניהם לקוחות מתחומים שונים.

כך, למשל, עורך דין שעוסק בתחום דיני משפחה, ויש לו לקוחות שמבקשים לרכוש בית, מופנים, על ידי עורך הדין שלהם, אל משרד עורכי דין העוסק בתחום הנדל"ן, ושיכול ללוות אותם בביצוע העסקה. ההפניות מבוצעות תוך הקפדה על רמת כישורים נאותה וניסיון נרחב.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

אולי יעניין אותכם?