מי יטפל בי ?

עורך דין נזיקין

כל אירוע המסתיים בפגיעה בגוף או ברכוש קיים לגביו חוק נזיקין שיש באפשרותנו לממש במידה וצד אחר גרם לאותו נזק. אותו צד נתבע יכול להיות פרטי, ציבורי או עסקי ורצוי שמי שייצג אותנו מול אותו גוף יהיה עורך דין נזיקין שכל עיסוקו הוא בתחום זה. מן הסתם חשוב שעורך דין לדיני נזיקין יידע את החוקים בתחום דיני הנזיקין הקובעים באילו תנאים, במידה ומתקיימים, מגיע פיצויים ואם כן באיזה גובה. חשיבותו של עורך דין המתמחה בסוג זה של תביעות היא רבה בעיקר לנוכח העובדה שהוא עובד ומכיר את התנהלות הגופים הציבוריים שאותם בסופו של דבר רוצים לתבוע, דבר שייקל ויקצר מאד את התהליך מולם שלעיתים יכול להתארך לשנים רבות.

יש לי עורך דין תותח

הגופים שאותם תובעים לרוב הם חברות ביטוח ומוסדות ציבוריים כדוגמת ביטוח לאומי. ההתנהלות מולם היא עטורת טפסים ולעיתים מייגעת עד ייאוש. כאשר המצב כזה שצריך להגיש תביעה מול כמה גופים בבת אחת עדיף להשאיר את העבודה למישהו אחר ולכן שכירת עורך דין היא הפיתרון הנכון ביותר לעשות.  חשוב מאד לתאם פגישה עם עורך דין נזיקין שהוחלט עליו אחרי בדיקת רקע מראש כאשר במהלך הפגישה רצוי לפרוש בפניו את כל השתלשלות האירועים בשילוב עובדות כמו ניירת מבתי חולים, צילומים ועדויות מהשטח. כל האינפורמציה הזו תקל מאד על אותו עורך דין לדיני נזיקין לפתוח תיק עם טיעונים חזקים לקבלת הפיצויים הנדרשים על ידנו.

כנגד שלושה דברים

כאמור, קיימים שלושה גופים עיקריים אליהם תופנה התביעה וכך בהתאם תחולק מומחיותו של עורך דין נזיקין:

  • תביעות למוסד לביטוח לאומי
  • תביעות למשרד הביטחון
  • תביעות של חברות ביטוח

רוב התביעות המוגשות למוסד לביטוח לאומי על ידי אותו עורך דין שמומחה בנזיקין יהיו בגין נכות גופנית או נזק לרכוש. את משרד הביטחון תובעים בגין נכות גופנית הנגרמת מעבודה במגזר הציבורי ואת חברות הביטוח תובעים גם ברכוש וגם בגוף אך ורק אם הייתה פוליסה בתוקף לגביי אותו אירוע דרמטי.

 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

אולי יעניין אותכם?