באילו מקרים כדאי להתייעץ עם עורך דין פלילי?

עורך דין פלילי

במאמר הבא נעסוק במקרים שבהם מומלץ להתייעץ עם עורך דין פלילי. תחום העבירות והאישומים בעולם הפלילים הינו מורכב, סבוך ודורש היתמכות והתייעצות עם עורך דין פלילי מקצועי לאורך כל הדרך. אין מדובר בסיטואציה רגילה שכן אדם המצוי במצב שבו הוא חשוד בביצוע עבירה פלילית בין אם מדובר בשימוש בסמים, עבירת מין, שוחד, נהיגה בשכרות, סחר בנשק, הריגה בכל מקרה מומלץ להיוועץ עם עורך דין פלילי.

שלב החקירה

מדובר באחד השלבים הקריטיים ביותר בכל ההליך הפלילי – הליך ארוך ומורכב. בשלב זה עלינו להתייעץ עם משרד עו״ד פלילי העוסק בין היתר בעבירה שבה אנו מואשמים. לכל חשוד או נאשם קיימת הזכות להתייעץ עם עו״ד פלילי עוד לפני שמתחילה החקירה, זאת במטרה שעורך הדין יוכל להכווין את החשוד ולהעניק לו ייעוץ מקצועי מהיר שיסייע בשמירה האיטרסים והזכויות של הנחקר.

שחרור ממעצרעורך דין פלילי

שחרור יכול להתבצע בכל מיני דרכים זאת בחפיפה לסמכויות השונות שכתובות ומצוינות בחוק. יש כל מיני סיטואציות שיכולות להוביל אותנו למעצר כמו למשל כאשר אנו נעצרים על ידי שוטר ברחוב, במקום ציבורי או בביתנו ומובלים אל תחנת המשטרה.

למעשה, תפקידו של עורך הדין הפלילי מתחיל מרגע הגשת התלונה נגדו ועד לשלב שבו בית המשפט מסיים לדון בתיק שלו. בכל שלב בהליך הפלילי לעורך הדין יש תפקידים חשובים ולכן אם הוגשה נגדכם תלונה בגין ביצוע עבירה פלילית בכל תחום, יש לפנות לעורך דין פלילי מוקדם ככל האפשר. עורך הדין יכול להגיש בקשה למחיקת רישום פלילי, יכול לסייע להפחית את עונשכם ולבצע עוד המון פעולות שיתרמו לתהליך תוך שמירה על זכויותיכם. יש חשיבות רבה לתזמון שבו אנו בוחרים לפנות לעורך דין פלילי שכן ככל שנעשה זאת מוקדם יותר, כך הסיכויים עומדים לטובתנו.

טרם אתם בוחרים עורך דין פלילי עליכם לבדוק שעורך הדין בעל השכלה משפטית רלוונטית שניתנה לו מאחת המכללות או האוניברסיטאות בארץ, שיש לו ניסיון בתחום שבו אתם מואשמים וכי הוא אכן מסוגל לייצג אתכם בצורה שקופה והוגנת אל מול בית המשפט בתיק הפלילי.

משרד עו״ד פלילי גיל באיער מספק ללקוחותיו שירותי ייעוץ, ייצוג חשודים ונאשמים בקשת רחבה של עבירות פליליות ומבצע טיפול משפטי מקיף ואינטנסיבי. החזקת סמים, עבירות נוער, עבירות אלימות במשפחה, גניבה ממעביד – עבירות אלו ועוד הן המומחיות של משרד עו״ד פלילי גיל באיער. ניסיון של שנים תוך צבירת מוניטין תרמו להיכרותו עם עולם הפלילים לשני צדדיו ומאפשרים לו לשים את זכויותיו של הלקוח בראש הסולם.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

אולי יעניין אותכם?