עורך דין למיסוי רילוקיישן – מתי נצטרך אחד כזה?

עורך דין למיסוי רילוקיישן

בשנת 2016 חל שינוי מהותי מאוד בחוק מיסוי בינלאומי בישראל. השינוי בעצם אומר שכל תושב ישראלי אשר החליט לעשות רילוקיישן או להגר לחו"ל, חייב להגיש דוח מס ולהצהיר על ניתוק תושבות בישראל באמצעות טופס ייעודי (הקליקו למידע על רילוקיישן ומס הכנסה). את הדו"ח כל אדם חייב להגיש גם אם הוא היה שכיר ומעולם לא היה לו תיק במס הכנסה. כמו כן, גם אם לאדם לא היו הכנסות מחוץ לישראל בשנה שבה הוא עושה רילוקשיין, עליו להגיש את הדוח המדובר.

רילוקיישן ומיסים

תושבי ישראל מאז ומתמיד נדרשו להגיש דוח מס על הכנסות שהיו להם מחוץ לישראל. אולם, על פי החוק החדש באופן יחסי, גם אדם שיוצא מישראל ובטוח שהוא מוגדר כתושב חוץ מרגע שהוא עושה רילוקיישן, חייב לדווח על מס גם בארץ. כמו כן, על האדם לצרף הצהרה המפרטת על כך שהוא העביר את מרכז החיים שלו למדינה אחרת. חשוב מאוד לדעת שאי הגשת הדוח המדובר, מהווה עבירה על החוק הישראלי והאדם צפוי לקבל על כך עונש. 

מתי יש צורך להעזר בעורך דין למיסוי רילוקיישן?

לא פעם, לאדם שעושה רילוקיישן לא קל להתמודד עם כל הבירוקרטיה הכרוכה בדיווח לרשות המיסים וכן, לא פעם הוא לא יודע כיצד להגיש את הדוח המדובר, היכן עליו למצוא את הדוח והאם הוא באמת חייב בדיווח. במקרים שכאלה, עו"ד מיסוי בינלאומי טינה קפלן העוסקת בתחום מיסוי רילוקשיין בצורה המקצועית ביותר, יכולה לסייע לעשות את כל ההליך הנדרש מול רשות המיסים בצורה הטובה ביותר. חשוב מאוד לזכור שאם לא עושים את מה שצריך בכל הנוגע לדיווח לרשות המיסים ברילוקיישן, ניתן לצבור חובות, לקבל קנסות ואף להגיע להליכים פליליים ולכן, כאשר מתכננים לעשות רילוקיישן, אחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות זה ללא ספק להיעזר בעורך דין מיסוי רילוקיישן. 

 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

אולי יעניין אותכם?

אם אתם חושבים שמטבחים קטנים הם אתגר – אתם לא לבד. הרבה אנשים חווים את הקושי לארגן את המרחב בצורה פונקצינלית מבלי לוותר על סגנון

קרא עוד »